13 Μαρτίου 2013

Προειδοποίηση του FDA για το αντιβιοτικό Azithromycin

Το αντιβιοτικό Azithromycin, μπορεί να προκαλέσει δυνητικά μοιραίο ανώμαλο καρδιακό ρυθμό σε ορισμένους ασθενείς, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA).  

Έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "New England Journal of Medicine" , τον προηγούμενο Μάιο συνέκρινε τον κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακά αίτια, από διαφορετικά αντιβιοτικά, και ανακάλυψε ότι το φάρμακο που παράγεται από τη Pfizer Inc. και πωλείται επίσης και από εταιρείες παραγωγής γενοσήμων συνδεόταν με υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας.

 Στην προειδοποίησή του ο FDA ανακοίνωσε ότι το φάρμακο μπορεί να προκαλέσει μη φυσιολογικές αλλαγές στην ηλεκτρική δραστηριότητα της καρδιάς, που μπορεί ενδεχομένως να οδηγήσει σε δυνητικά μοιραίο καρδιακό ρυθμό, που είναι γνωστός ως παρατεταμένο διάστημα QT.
Επιπλέον, ο FDA επισήμανε ότι οι γιατροί θα πρέπει να είναι προσεκτικοί όταν χορηγούν το αντιβιοτικό σε ασθενείς που είναι γνωστό πως έχουν τη συγκεκριμένη πάθηση ή που έχουν ορισμένους παράγοντες κινδύνου.
Σε όσους μπορεί ενδεχομένως να αντιμετωπίζουν κίνδυνο περιλαμβάνονται άνθρωποι με χαμηλά επίπεδα ποτασίου ή μαγνησίου, πιο αργό από το φυσιολογικό καρδιακό ρυθμό, ή άνθρωποι που λαμβάνουν φάρμακα για αρρυθμίες.
Το συγκεκριμένο φάρμακο θα μπορούσε ενδεχομένως να προκαλεί προβλήματα σε ανθρώπους με συγκεκριμένη σπάνια ανωμαλία καρδιακού ρυθμού (πολύμορφη περιστροφική κοιλιακή ταχυκαρδία).
Ωστόσο, ο FDA σημείωσε ότι άλλα φάρμακα στην ίδια ομάδα, γνωστή ως μακρολίδες, επίσης έχουν την πιθανότητα πρόκλησης παρατεταμένου διαστήματος QT καθώς και αντιβιοτικά που δεν ανήκουν στις μακρολίδες, όπως οι Φθοριοκινολόνες και οι γιατροί πρέπει να λαμβάνουν υπόψη όλους τους συγκεκριμένους κινδύνους πριν επιλέξουν ένα αντιβιοτικό.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..